تاریخچه پارسه VIP
مجموعه آموزشی دیجیتال مارکتینگ پارسه، تحت عنوان پارسه VIP در سال 1399 به صورت زیر مجموعه ای از مجموعه پارسه با هدف ارائه آموزش، اشتغال زایی و با توجه به رویکرد ارزآوری در جهت پیشرفت شغلی تاسیس گردید.
اهداف
با توجه به لزوم اکید شرکت ها به دارا بودن بستر آنلاین و به منظور افزایش کیفیت خدمات ارائه شده توسط هر سرویس دهنده بر بستر وب، پارسه VIP اقدام به برگزاری دوره های دیجیتال مارکتینگ پرداخته تا افرادی که میخواهند در این زمینه فعالیت داشته باشند، با دید روشن پیش بروند و بتوانند کسب و کار آنلاین خود را موفق نمایند.
چشم انداز
چشم انداز ما پرورش نیروی متخصص، و معرفی آنها به بازار کار است تا سهمی حداقل در توسعه ایران عزیزمان داشته باشیم.