امتیاز

بازدید

پلتفرم

گروه

نوع رسانه

URL
https://www.instagram.com/mftvanak

صاحب رسانه

0.0/5

مجتمع فنی تهران

مجتمع فنی تهران

مجتمع فنی تهران نمایندگی ونک از خردادماه سال 1388 به خانواده بزرگ مجتمع فنی تهران  پیوست و به دلیل بهره گیری از امکانات به روز و کارآمد، استفاده از استادهای برتر کشور و امکانات بی نظیر دیگر خیلی زود به یکی از نمایندگی های برتر مجموعه بدل گشت.

دسترسی آسان (خیابان شانزدهم ولیعصر، نرسیده به میدان ونک)، استودیو فیلمبرداری و عکاسی مجهز به پرده سبز و… اتاق گریم بی نظیر، کلاس های زیبا و مدرن، پشتبانی شبکه ای قوی و مشاوران حرفه ای، کافی شاپ و… تنها بخشی از ویژگی های نمایندگی برتر سال های 93 و 94 مجتمع فنی تهران نمایندگی ونک است. 

این مجموعه وسیع، در سه طبقه با برخورداری از 23  کلاس و سایت مجهز، شامل کلاس های تئوری،  کارگاه خیاطی و دوخت مجهز به ماشین آلات صنعتی و نیمه صنعتی، کارگاه تعمیرات موبایل با تجهیزات کامل، کارگاه عکاسی، استودیو فیلمبرداری و… با بهره گیری از سیستم های رایانه ای قوی و به روز، افتخار میزبانی از هزاران دانش پذیر را داشته و از این که سهم به سزایی در تریبت نیروهای متخصص در زمینه های متنوع با توجه به نیاز روز کشور را داشته است به خود می بالد.

سامانه پینچه محیطی برای نمایش رسانه های دیجیتال و کسب و کارهای آنلاین در دسته بندی های مختلف می باشد و هیچ گونه مسئولیت در قبال محتوای رسانه ها ندارد.
چنانچه رسانه فعلی مغایر با قوانین جمهوری اسلامی می باشد آن را به ما اطلاع دهید. از همراهی شما سپاسگذاریم

نظر کاربران

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

ثبت تخلف و مشکل رسانه

دقیقاً چه مشکلی وجود دارد؟