امتیاز

بازدید

پلتفرم

نوع رسانه

URL
https://instagram.com/sspe.ir

صاحب رسانه

0.0/5

مهندسین مشاور پیشگامان فولاد جنوب

مهندسین مشاورپیشگامان فولاد جنوب

با توجه به روابط دوستانه دولت جمهوری اسلامی ایران با کوبا و سابقه همکاری رضایت بخش فی ما بین و همچنین علاقه به تحکیم روابط برای توسعه مشترک پروژه های استراتژیک در موضوعات علمی، فنی و مهندسی، مالی و سرمایه گذاری که به افزایش رفاه اجتماعی دو کشور کمک می کند، نشستی با حضور معاون وزیر انرژی کوبا و مدیرعامل شرکت مهندسین مشاور پیشگامان فولاد جنوب در تاریخ پانزدهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ در وزارت انرژی و معادن کوبا واقع در شهر هاوانا برگزار و تفاهم نامه همکاری مشترک، به امضای طرفین رسید.

شرکت مهندسین مشاور پیشگامان فولاد جنوب در بیستمین همایش تعالی سازمانی در سال 1401 گواهی تقدیرنامه چهار ستاره تعالی سازمانی را از سازمان مدیریت صنعتی کشور دریافت نمود. محمد رضا پاکباز مدیر عامل شرکت ضمن تبریک به گروه فولاد خوزستان، خصوصاً هیئت مدیره و کارکنان محترم شـرکت مهندسین مشاور پیشگامان فولاد جنــوب اعلام نمود: این موفقیت بزرگ با انجام کار گروهی و بهره مندی از سرمایه های انسانی متخصص و متعهد به دست آمده است.

سامانه پینچه محیطی برای نمایش رسانه های دیجیتال و کسب و کارهای آنلاین در دسته بندی های مختلف می باشد و هیچ گونه مسئولیت در قبال محتوای رسانه ها ندارد.
چنانچه رسانه فعلی مغایر با قوانین جمهوری اسلامی می باشد آن را به ما اطلاع دهید. از همراهی شما سپاسگذاریم

نظر کاربران

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

ثبت تخلف و مشکل رسانه

دقیقاً چه مشکلی وجود دارد؟