استان تهران

امتیاز

بازدید

پلتفرم

نوع رسانه

URL
https://www.instagram.com/drleilaghiasian/

صاحب رسانه

0.0/5

دکتر لیلا غیاثیان

دکتر لیلا غیاثیان

جراح چشم و فوق تخصص جراحی قرنیه ، کاتاراکت ٬ عیوب انکساری و پیوند قرنیه

دکتر لیلا غیاثیان متولد ١۳۵۵ بعد از گذراندن دوره طب عمومی و اخذ مدرک دکترا با رتبه بالا در رشته جراحی چشم در دانشگاه علوم پزشکی ایران پذیرفته شد و در سال ١۳٨۷ موفق به کسب درجه بورد با رتبه بالا از آن دانشگاه گردید. .

ایشان پس از کسب تخصص چشم پزشکی چندین سال در مناطق مختلف ایران در زمینه درمان بیماران نیازمند مبتلا به بیماریهای مختلف چشم فعالیت داشته است. وی تا کنون دوره های متعدد در زمینه بیماریهای چشم و جراحی های مرتبط را نزد اساتید برجسته این رشته گذرانده و در سال ۱۳۹۲، موفق به اخذ مدرک فلوشیپ فوق تخصصی در زمینه جراحی قرنیه و سگمان قدامی از دانشگاه شهید بهشتی نزد اساتید برجسته ایران شده است. سپس در سال ۱۳۹۴ به عنوان هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران و استادیار مشغول به خدمت به مردم و تدریس به چشم پزشکان جوان شد و در سال ۱۳۹۹ با ارتقا رتبه به دانشیاری تا کنون مشغول به ادامه آموزش پزشکان جوان و دستیاران چشم پزشکی در دانشگاه و درمان بیماران مختلف و پیچیده چشم می باشد

سامانه پینچه محیطی برای نمایش رسانه های دیجیتال و کسب و کارهای آنلاین در دسته بندی های مختلف می باشد و هیچ گونه مسئولیت در قبال محتوای رسانه ها ندارد.
چنانچه رسانه فعلی مغایر با قوانین جمهوری اسلامی می باشد آن را به ما اطلاع دهید. از همراهی شما سپاسگذاریم

نظر کاربران

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

ثبت تخلف و مشکل رسانه

دقیقاً چه مشکلی وجود دارد؟