استان تهران

امتیاز

بازدید

پلتفرم

نوع رسانه

URL
https://telegram.me/mehremadar85

صاحب رسانه

0.0/5

آموزشگاه آرایشگری مهرمادر

دپارتمان مراقبت و زیبایی مجتمع آموزشی مهرمادر

آموزشگاه آرایشگری مهرمادر در خیابان قزوین واقع شده و زیرمجموعه‌ای از مجتمع آموزشی مهرمادر است. این مرکز از سال 1385 به منظور اشتغال‌زایی برای جوانان و آموزش انواع دوره‌ها و مهارت‌ها تاسیس شد و دارای چندین دپارتمان است که یکی از دپارتمان مذکور، دپارتمان آرایشگری، مراقبت و زیبایی می‌باشد.
در این آموزشگاه دوره‌هایی همچون پیرایشگری ابرو، پیرایشگر موی زنانه، کاربرد مواد شیمیایی در آرایش، کلاه‌گیس بافی با موی طبیعی، آرایش ناخن و غیره آموزش داده می‌شود.
در بخش آرایشگری موی زنانه، آموزش‌ها در حوزه‌های مختلفی ازجمله مراقبت و زیبایی اجرا می‌شود که هنرجوی دوره دیده این توانایی را خواهد داشت تا برای آلودگی‌زدایی محیطی، حفاظت و بهداشت فردی مشتری، مشاوره و پذیرش مشتری، آماده سازی مو قبل از آرایش، فرمدهی به موها با بیگودی و غیره اقدامات حرفه‌ای را اجرا کند.
همچنین مهارت‌هایی مثل سشوار کشیدن مو به صورت صحیح، فردم‌دهی موها با انواع اتو مو و موپیچ‌ها، اضافه‌کردن به حجم مو، انواع بافت و شینیون، متعادل‌سازی چهره و آرایش عروس غیره نیز در این مرکز طی دوره‌های حرفه‌ای در آموزشگاه آرایشگری مهرمادر آموزش داده می‌شود.
کل دوره شامل 380 ساعت آموزش است که 76 ساعت آن آموزش تئوری و 304 ساعت آموزش به‌صورت عملی خواهد بود.

سامانه پینچه محیطی برای نمایش رسانه های دیجیتال و کسب و کارهای آنلاین در دسته بندی های مختلف می باشد و هیچ گونه مسئولیت در قبال محتوای رسانه ها ندارد.
چنانچه رسانه فعلی مغایر با قوانین جمهوری اسلامی می باشد آن را به ما اطلاع دهید. از همراهی شما سپاسگذاریم

نظر کاربران

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

ثبت تخلف و مشکل رسانه

دقیقاً چه مشکلی وجود دارد؟