استان تهران

امتیاز

بازدید

پلتفرم

نوع رسانه

URL
https://t.me/piccolo_music_academy

صاحب رسانه

0.0/5

آموزشگاه موسیقی پیکولو

آموزشگاه موسیقی پیکولو

آموزشگاه موسیقی پیکولو در محدوده‌ی مرزداران تهران قرار گرفته و از سال ١٣٩٤ فعالیت خود را آغاز نموده است. هدف پیکولو آموزش موسیقی با روش‌های جدید است، آنها معتقدند که موسیقی تنها فعالیتی تفننی نیست و بوسیه‌ی این هنر باید بستری فراهم شود تا عملکرد ذهن، روان و هوش فرد نیز ارتقا یابد. آموزشگاه موسیقی پیکولو سعی دارد تا با شیوه‌های جدید تدریش برای هنرجویان و کودکان روند یادگیری و آموزش را ساده‌تر و موثرتر کند.
برای پیاده‌سازی این اهداف کادر آموزشی مجرب و ماهری در پیکولو گردهم آمده‌اند که همگی از از فارغ التحصیلان دانشگاه‌های معتبر موسیقی هستند.
این آموزشگاه با فراهم کردن محیط شاد، سالم و حرفه‌ای و همچنین برگزاری کنسرت‌ها، اجراهای هنرجویی و سایر فعالیت‌ها تلاش دارد تا بهترین مسیر را برای پیشرفت علاقه‌مندان هموار نماید.

فعالیت‌ها

  • برگزاری کنسرت‌های هنرجویی
  • دوره‌های موسیقی کودک به سبک ارف
  • دوره‌ها و کلاس‌های موسیقی ایرانی و جهانی
  • تشکیل کلاس‌های گروه‌نوازی

سازها

پیانو جز، پیانو کلاسیک، درامز، پرکاشن، کاخن، سازدهنی و آموزش توبا و عود و قانون و سایر سازهای سنتی ایرانی در پیکولو تدریس می‌گردد که برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با این آموزشگاه تماس حاصل نمایید.

سامانه پینچه محیطی برای نمایش رسانه های دیجیتال و کسب و کارهای آنلاین در دسته بندی های مختلف می باشد و هیچ گونه مسئولیت در قبال محتوای رسانه ها ندارد.
چنانچه رسانه فعلی مغایر با قوانین جمهوری اسلامی می باشد آن را به ما اطلاع دهید. از همراهی شما سپاسگذاریم

نظر کاربران

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

ثبت تخلف و مشکل رسانه

دقیقاً چه مشکلی وجود دارد؟